torstai 1. syyskuuta 2011

but they've got planes and trains and cars


Mun on pitäny maanantaista asti kirjottaa tänne viikonlopusta. Noh.... No joo. Ens maanantaina kirjotan varmasti nyt tulevasta viikonlopusta! Mut siis. Mun ja Lotan kauan odotettu shoppailureissu vaihtui salavihkaisesti (HUONON VAATETARJONNAN TAKIA.....) syömisreissuski. OMNOMNOM! OIKEESTI tsekakkaa ny: liukuhihnakiinalaista (joka tosin närästi mua kaks päivää...) 

ja ISOIN CHOCOLATE FUDGE CAKE IKINÄ

                                     Alla olevassa kuvassa toverilapsenvahtija Lotta innokkaana. Koska suklaa.


Siis kun meille lyötii nuo eteen, ni katteltiin niitä hetken aikaa ja alettiin vaan nauraan. Naapuripöytäkin nauro kun näki meidän ilmeet. Mutta oli se hyvää. Ja kaloripitosta (JOO ÄITI rajotan kyllä, en mä tommosia joka päivä syö...). Sitten illalla vielä henkeviä keskusteluja viinilasin äärellä ja tunsimme itsemme ah niin aikuisiksi. Siinä me keskusteltiin toisesta maailmansodasta. Tosta noin vaan.

On tää hianoo. Tai siis sunnuntaina istuttii Mainin rannalla ku oli joku kiva festivaali, aurinko paisto ja toisella puolen näky Frankfurtin öö pilvenpiirtäjät ja musa soi taustalla ja oli ihmisiä ja oli lepposaa. Ja niin. Aika taivasfiilikset.

Tästä kaikesta ihanuudesta huolimatta, kaupungeista ja huippunappivalintaperheestä, muhun iski tänää yhtäkkiä koti-ikävä. Odotin et se ois tullu jo kauan aikaa sitte, esim alkuviikosta ku olin kipeenä (siis enemmän ku oon nyt), mutta tänää se vaan tuli. Humps. Olin babyn kaa kävelyllä, kuuntelin musaa ja kattelin lentokoneita ja sit jotenki.. hirvee kaipaus. Ekan kerran semmonen olo että haluan lähtee kotiin (äiti mitään ei oikeesti ole tapahtunu!) . Enkä ymmärrä et mistä se tuli, tai siis nojoo huomenna on Jimin ja Iinan yhteissynttärit sekä illalla Even synttärit ja silleen. Mutta oon ollut täällä vasta 3 viikkoa, ihan normaalia tällanen on. Ja kyllä se helpottaa, on jo helpottanu. Koska mullon täällä ihania kortteja ja toivotuksia (esim Tiinan ja Jannen perheen yllärikortti, sekä Mariannen ja Markon yo-kortti) ja KATSOKAA MIKÄ OLI TULLUT POSTISSA:
kortti SUOMEN TURUSTA!! T: Jenni + Turun kaveri Kia
ihania tämmöset yllärit! suukkoja Jennille <3 ja Kialle ja Markollekin koska sekin tuossa kortissa mainittiin! En oo viel päättänyt että lähetänkö Luxemburgin vai Frankfurtin maisemakortin tai ehkä vaikka molemmat mutta tulossa on vastaus!

Eilen tuli myös paketti äitiltä (taas <3) jossa oli kangaskassi sekä toinen laukku ja mun KAMERA! jes, voitto!!

Tässä yskissäni ja kielikivuissani voisin nyt mennä kohta nukkumaan, rakkauksia ja halauksia ja suukkosia monia teille!

3 kommenttia:

  1. Huomenta pieni rakkaani,toivottavasti alat jo päästä siitä taudista,mutta pitäiskö sitä kieltä näyttää lääkärille?Ihanaa kun tunnet mut niin hyvin että osaat aina oikeassa kohdassa tehdä noi lisäykset"äidille",ei kerkiä tuleen paha mieli.Kiva että sulla on noita "lohdutuskortteja"mukana.Vietä hauska viikonloppu ja lepää.

    VastaaPoista