tiistai 6. syyskuuta 2011

keikauksia ja korkeavyötäröisiä housuja


Mun elämä pelastui Urban Outfittersin takia KOSKA SIELLÄ ON KORKEAVYÖTÄRÖISIÄ FARKKUJA. Mua ärsyy niin paljo nää matalavyötäröiset, etenki nyt ku touhua vaavin kanssa ja joutuu kumartelee ja kyykistelee ja kaikkee nii kokoajan saa olla kiskomassa.. Ni nyt on sitte. Kahet!

Vanhemmilla lapsilla alko tänään koulu, ja sitä varten oltiin eilen shoppaamassa vihkoja ja kyniä yms. Mun alko ihan hirveesti tekeen mieli mennä kouluun!! Ja ostaa kivoja vihkoja ja kansioita ja kyniä, uusien kirjojen tuoksuja,   ja koulu tuoksuu ihan parhaalta aina syksysin! Joten ainaki tiiän nyt jo että toista välivuotta en pidä, kouluun kouluun.. Tätä kaipuuta helpottaakseni haluisin osallistuu täällä saksan kielikurssille, mutta juku ne on kalliita!! 575 € oli yks, ja toinen halvempi 540 €... Tosin tohon sisältyy materiaalit ja kaikkee. Mut äiti pliis oikeesti puhu isälle jos sponssaisitte edes osan... :---) koska jos kuitenki meen naimsiin saksalaisen kanssa ja muutan frankfurtii ni on ihan ok osata puhua sit hyvin!!

Mua harmittaa tosi paljo että en saa tähän mistään yhtä kuvaa. En saa otettuu sitä ite ja googlesta ei löydy hyvää, mutta hehkutan vielä kerran sitä näkymää minkä nään aina ku ajetaan Frankfurtii: se Skyline on ihan mieletön valomeri ja sillon tulee aina sellanen olo että "Ei hitto mä oikeesti saan elää täällä ja kokee tän" ja voi jukupätkä. Unelmaa! Oon niin onnellinen että lähdin toteuttaan tätä.

Ens maanantaina tulee eka kuukausi täyteen. Oon kokoajan miettiny et tuntuu et aika menee tosi hitaasti mut ei se näköjää ole menny. Kolme tällasta keikausta ja humps meikä tulee käymää! Aika hianoo. Tosin se tarkottaa että jouluki on sit pian eli lahjoja lahjoja. Onneks yks on jo löytyny! ;) ( Jenni on ihan pikkukissa pistoksissa siellä hehe!)

  suukkoja!

4 kommenttia: