maanantai 12. syyskuuta 2011

kuukausia!



Eka kuukausi. Woooou! Menny nopsaa aika, siis tosi nopsaa. Miettiessä että koska aika alaa menee nopeesti se hujahti.. Siistiä. Reilu kuukausi ni lähetää Ateenaan viikoks host-äidin ja vauvan kanssa, ai cool! Sitten on kohta jo joulu.

Uskalsin eilen myös mennä metroon, oon niin ylpee itestäni. Enkä edes räjähtäny!

Kuukauden jälkeen oon edelleen sitä mieltä että mun perhe on ihan huippukiva. Oon huisin onnellinen että puskin vaan eteenpäin niiden au pair ilmotusten kanssa enkä jänistäny, ja oon huisin onnellinen myös siitä että nämä ihmiset löysi ja valkkas mut! En kadu. En haluis olla muualla. Taino haluisin kyl ehkä kotona mutta en niin paljo että harmittais. Onhan tää rankkaakin, ku äiti tekee niin pitkää päivää. Mutta se kaikki unohtuu siinä vaiheessa ku tuo tytär soittaa mulle innoissaan jotain uutta kappaletta kitaralla, vahempi poju nukahtaa mun olkapäätä vasten autossa tai vaavi juoksee hymyillen mun syliin päiväkodissa. Hihi.

Sain tänään myös postissa salmiakkia!! I-H-A-N-A-A-A-A-A!

Kielikoulun tasotestin tulokset tuli, oon ryhmässä B1.3 eli toisiks parhaassa (mmmmhm, damn i'm good.....), se alkais sitten 26.9. ja loppuu 16.12. Kaks kertaa viikossa 75 minuuttia, ei paha mutta kumminkin vähän tekemistäkin, hyödyllistä sellaista siis!

Tässä on nyt sitte kuvia Frankfurtin keskustasta ja niistä korkeista rakennuksista joista aina höpötän. Päivällä tosin , mutta hienoja ne on silti. Yritän jotenkin saada kuvattua edes pientä videopätkää niistä joskus. Kun ne on vaan niin kauniita.
Suukkoja!




6 kommenttia:

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. olisin kans! sen sijaan soitin sille..

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. HITTO TYTTÖ ANGUS JA JULIA!!!!!!!

    VastaaPoista
  6. joo ylläpito koki tän liian sarkastiseks ehe ehe... ja joo miisa LAAAAV!!

    VastaaPoista