perjantai 26. elokuuta 2011

jännitysmomentteja


Mulla oli jännä, liian jännä aamu tässä. Ylimääräsiä sydämentykytyksiä.. Ku tulin kotiin keskustasta, huomasin että keittiön ovi josta pääsee esim takapihalle oli auki. Ekana olin sillee OMG TÄÄL ON JOKU mut sit tajusin et tuuli oli kova, et se on varmaa paiskannu sen auki. No, sit chippasin hetken yläkerras ja menin alas lukeen lehtee. Sit kuulin alimmasta kerroksesta ääntä, niinku ovia olis avattu. Jäädyin ihan täysin, mietin et lähenkö juoksee vai soitanko poliisille vai hä, kunnes aattelin että mun on mentävä kattoo mitä siel tapahtuu. Olin siis heti kotii tultua käyny kattoo mun pyykkejä siin kerrokses, mut vaan yhestä huoneesta enkä kiinnitänny muuhun ees huomioo. No sydän kurkus mä si lähin kävelee rappuja alas, ja huomasin että yks ovi oli menny huonosti kiinni ja jostain pääsi sen verran ilmaa että se liikutteli sitä. VERY NICE koska olin oikeesti tosi lähellä saada sydärin :D Tsekkasin siltikin kaikki huoneet. Eikä ketää näkyny. Huhuhu. No on tähän aamuun kivojaki juttuja mahtunu! Esim aamupala Cafe Loungessa sekä Ben&Jerry's. Myös äidin lähettämä paketti saapui, jej! Kiitos äiti <3 Nyt vähän imuroitteen ja peseen lattioita sekä silittään ja pakkaan loppuun , koska tänään suuntana Frankfurt! Toivotaa vaan että noi mun KAHDESTI SATEESSA KASTUNEET PYYKIT kuivuu.. LAAV! (PS Janne.. kyllä, mä oikeesti siivoon täällä!)



Terveisii Suomesta!!

Nuhaa meinaa pukkaa, Carmolis auttaa.. Kuulemma isänsä tyttö (:

3 kommenttia:

  1. hahhha miks mulle tuli mieleen tää "ota sä miekka ni mä haen aseen"-episodi..... :---D

    VastaaPoista
  2. :---D et ymmärrä paljonko hajosin

    VastaaPoista
  3. Kyllä ihminen tekee näemmä rahasta mitä vaan.... ;)

    VastaaPoista