perjantai 9. syyskuuta 2011

bad day not to have an umbrella



Täällä tuli nopeesti syksy! Noinvain. Kaikki puut ja kaikki on ihan rusehtavia jo ja lehtiä täynnä kaikki jalkakäytävät... 



 Yks yö täällä oli niin kova myrsy, siis sato ja tuuli, että heräsin siihen monta kertaa yöllä. Aattelin että katto, tai vähintääki noi ikkunan ulkopuoliset verhot, lähtee irti mutta paikallaan olivat aamulla. Onneks.

Oon oppinu tällä viikolla pelaan Yatzia, vihdoin!! Mulla oli kyllä maailman paras opettaja, 11-vuotias host-pikkuveli.. Se oli kärsivällinen vaikken eka tajunnukkaa. Nyt oon ihan voittamaton :D Musta on ihan huippua että nää vanhemmatkin lapset on nyt täällä. Ihan vaan senki takia että on seuraa päivisi, ja nyt viel ku niillä ei oo mitää hirveitä läksyvuoriakaa niin niistä on apua nuorimmaisenki kanssa, ei tarvii pelätä että se kompuroi portaissa jos laitan esim ruokaa..

Näiden isä oli käymässä täällä alkuviikosta ja se kovasti kyseli ja huolehti että onko tää rankkaa ku matkustetaa kahen maan välillä aina, mut sanoinki että se pitää ottaa sillee hienona kokemuksena, ei nimittäin ihan jokanen au pair pääsee kahteen maahan samalla keissillä, ni! Oon ihan etuoikeutettu... ::)

Tänään taas kohti Frankfurtia, huomenna oon babyn kanssa eli ns töissä kun vanhemmat on kutsuttu johinkin juhliin. Sunnuntaina lupasin mennä Leenan kanssa kaupungille, on 9/11 10. vuosipäivä ja mun pitäs käyttää metroo.. Saa nähdä uskallanko! :D

Tässä nyt viel pari lempparimaisemaa Bonnevoiesta, taino maisemaa ja maisemaa, taloo;






Lopuks vielä kuva viime viikonlopulta missä näytän olevan vähän liian taivaissa Frappucinosta.. Pusuja!

1 kommentti:

  1. Olet sä mun rakas tyttäreni ihana!Toivottavasti se perhe osaa arvostaa sun positiivisuuttasi.Suukkoja rakas!

    VastaaPoista