maanantai 19. syyskuuta 2011

i'm on the right track



Perjantaina siis pakkasin kimpsuni, hyppäsin junaan (löysin jopa oikeen, ok kysyin kyllä apua mutta aavistin oikeen raiteen hehe!) ja otin suunnaksi Kölnin. Olin varannu hirveesti lukemista ja kaikkee tolle reilun 3h junamatkalle, mut se meni yllättävän nopeesti koska maisemat oli niin kauniita! Ihania pikkukyliä ja jokia ja kukkuloita ja ah. En ymmärrä miten voi rakastaa jotain maata näin paljon!
Löysin myös hienosti (avuilla kylläkin..) hostelille. Mun hostellihuone oli tositosi kiva, yllättävän kiva vaikka niin halpa oliki! Oma vessa ja suihku ja kaikkee:)

Oli ihan huippua nähä Christiania pitkästä aikaa. Reilu kaks vuotta sitte nähtii viimeks! Mentiin eka sen ja sen koulukaverin Alexin kanssa kaupungille, ja pojat sai hyvän idean kiivetä Kölnin tuomiokirkon sinne torniin. Aikaa 25 minuuttia ennen sulkemista ja portaita 533. Minä ja kaks poliisikoululaista. HMM. No vaikeuksien kautta voittoon, ylös päästiin ja alaskin viel! :D Tehtii varmaa joku ennätysaika oikeesti... Ja tuntuu muuten vieläkin reisissä. Voin kertoo.

Sitte mentii Hard Rock Caféseen syömää (koska yli tuhannen portaan jälkeen se on ansaittua!) jonka jälkee matkattiin Bonniin tsekkaan yöelämää ja tavattiin siel lisää kavereita, enkä pidä siis yhtään pahana sitä että siellä olin mä, kolme poliisikoululaista ja yks inttipoju. Olin ainakin turvassa äiti!

Koska mun budjetti alittu roimasti yllättävien halpojen lippujen sekä tarjoavien herrasmiehien vuoks, päätin napata aiemman junan ja tulla kotiin. Lauantai-ilta ja sunnutai vietettiinkin sitte koko perhe, isä mukaan lukien, vaan kotona täällä Luxissa hengaillen ja oli kyllä niin kivaa. Jotenkin vaan rakastan niitä hetkiä ku istutaa kaikki pöydän vieres ja jutellaa ja nauretaa.. Sunnuntaina iski ekaa kertaa se ajatus että tää ei oo mun ns todellista elämää tai siis että joudun joskus lähteen täältä. Mutta onneks tää on mun elämä vielä pitkän aikaa enkä ihan heti joudu lähteen pois!

Lopuks vielä hieman kuvamateriaalia perjantailta, esim todistekuva Kölnistä sieltä tornista... Koska, edelleen, pics or it didn't happen!



tässon ny se kirkko. ja se torni.
maisemaa junasta





noi punavalkoset ihmiset tossa kirkon eessä on niitä hulluja saksalaisia jalkapallofaneja..

hullut eväät, joista tarvitsin tasan syötävät, kuunneltavat ja ton lehden

ikea! ps IIDA TSEKKAA LATTIA!

Kölniä tuomikirkosta kuvattuna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti