tiistai 27. syyskuuta 2011

aber das ist zum Kotzen




Nonniin nyt on sitte ekat sairastelut sairasteltu!! Vaavilla oli oksennustauti ke-to yönä, äitillä perjantaina ja vanhempi veli ja meikä hoidettiin sitte lauantai. yökyökyökyökyök. YÖK. Heräsin lauantaiaamuna kuudelta siihen että oli vähän jännä olo mahassa. Siitä se sitten alko! Vedellä ja suolalla elin koko päivän, 5 tunnin tauon jälkeen uskaltauduin illalla syömään puuroo mut ylöshän sekin tuli. Mut paransi kuitenki sen verran oloo että jaksoin sängyssä makaamisen sijaan kattoo alakerrassa telkkaa 20 minsaa!! Sitte menin (koko päivän lepäämisen jälkeen) yheksältä nukkuun ja nukuin tyytyväisenä, parin juomatauon kanssa, sellasen 13h. Sitte olin parantunu. yay! Harmittaa vaan ku jäi iltatreffit Leenan kanssa sitten väliin lauantaina:( uusiks pian!

Sunnuntaina ja maanantaina otin sitte takasin menetetyn ajan kaupungilla. Ja olin vaan siellä. Istuin kahviloissa ja söin pizzaa (mua alkaa huolestuttaan ku näyttää siltä et menee kohta rahaa enemmä ruokaan ku vaatteisiin hehehe...). Tänään tulin aamujunalla takasin Luxembourgiin ku alko kielikurssi!

Mun lisäks siinä ryhmässä on 4 ihmistä, joista 3 oli tänään paikalla. Oon varmaan ainoo joka on sitä opettajaa nuorempi...... JES. No ei siin mitää oli ne tyypit ihan mukavia, ja se opettaja oli onneks tosi jees. :) Aina jos se ei ymmärtäny niiden toisten puhetta se katto mua sillee "Ymmäriks? Hyvä en mäkään.." JA leijua pitää - ku esittelin itteni ja sanoin et oon opiskellu 5 vuotta saksaa (oikeesti enemmän mut hyöty on tullu n. 5 vuoden edestä) se oli ihan et wou puhutpa sä sujuvasti. HIHIII.

Ja nyt tulee nuha. Vasen sierain tukossa. yökyökyökyök. Veikkakin niiskuttaa tossa. Ollaan sitte kaikki kipeenä, kokoajan!

Suukkoja moi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti