keskiviikko 24. elokuuta 2011

ja maassa maan tavalla




Merde en oo kirjottanu hetkeen ku no niinno ei oo ollu kirjoteltavaa! (: viikonloppu meni mukavasti, vaikka shoppailureissu Lotan kanssa peruuntukin (onneks parani hän nopeasti joten uus yritys vklp!) mutta käväsin sitte yksin ja löysin ku löysinki farkut. jee! tapasin myös tän perheen kolmannen lapsen ja pelailtii kivoja apple -pelejä.

Olin tänää niin le french että kävin ulkona aamupalla. MMMMMMM bagel, hilloa ja cappuccino; meikä tykkää tästä! 



Mut sai niin hyvälle päälle tänään bussipysäkillä yks neito. Seisoin kaiffarin ja vaunujen kans siinä, ja sit hän tulee, osottaa penkkiä ja sanoo "Excuse me, you can go sit there if you want" ja hymyilee oi niin kohteliaasti. Mä ihan hämmentyneenä kiittelen ja oon menossa istumaa, ku siihen istahtaa joku pukuherra n. 25 v. Se kuitenkin näkee miten se tyttö ja mä katotaa toisiamme, ja sit seki nousee hymyille ja pahoittelee. Oikeesti. Ihanaa lähimmäisenrakkautta!

Kuljeskelin aamulla muutenkin vähä kaupungilla (ja eksyin taas H&Mään.... Outo pakkomielle punaisiin vaatteisiin helpotti kuitenki vähä kun nyt sain sitte punasen topin!) tarkotuksena ottaa kuvia niistä ihanista maisemista joita nään täällä päivittäin. Tässä on niitä nyt muutamia, mutta koska mullon vaan iPhonen kamera niin ne on aika tummia osa, mutta toivotaan että a) äiti löytää kämpän/huoneen tyhjentämisen yhteydessä mun oikeen kameran laturin tai b) löydän tarpeeks halvan kamerean täältä. Nauttikaa nyt näistä, mä ainakin nautin! Ja oioi, tulkaa katsomaan näitä livenäkin. Priceless :)
    rakkautta!



mua ainakin nauratti









Bonnevoien keskustaa ^ 


ps musta on tullu niin le keski-eurooppa että kun tänään oli vaan n. +25 astetta niin jouduin laittaan bleiserin ja legginsit....










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti