maanantai 15. elokuuta 2011

metropysäkkien paratiisi

Olipas kiva eka viikonloppu uudessa kodissa! Tosin on ikävä oikeen kodin tuttua ja turvallisuutta:(( eiköhän se tästä kuitenkin sitte!

Lauantaina lähettiin tän perheen entisen aupparin Leenan kanssa tutkiskeleen cityä ja tapasin siin samalla pari muuta tääläpäin olevaa aupparina jee mullon kamuja Frankfurtissa! (:

Kävin eilen Lotan kaa kaupungilla ja istuskeltii Mainin äärellä Starbuckseinemme ja siinä tuli sellanen wou. oon melkeen unelmassa! Samoin tänään, ku vietiin poju päiväkotiin ja jäin siitä sitten kaupungille ja oottelin n. puol tuntii et pääsen kaupoille (hehe), istuskelin Hauptwachella ja kattelin ja fiilistelin. Not too shabby at all! Tänää lähetää illalla Luxemburgii, toivottavasti samat fiilikset sieltä.. ainaki oon kuullu pelkkää positiivista (:

Eilisestä kotiinpaluusta tuli sitte hieman seikkailu. Mun päähän kyllä mahtu se, että mun metro lähtee eri pysäkiltä ku mihin se tulee, mutten sitte tajunnu et sama kaava toistuu myös toisinpäin että myös se mun tulopysäkki on eri kun se mistä mä lähdin........ Tän vuoksi n. 10 minuutin kotimatka venahti yli tuntiin sisältäen google maps -puheluita suomeen ja paniikkipuheluita Leenalle, joka osas valottaa mua että a) mun ois pitäny mennä tunnelin kautta ja b) olin niiiiin väärässä suunnassa..... no mutta vaikeuksien kautta voittoon ja kotiin löysin! voittajafiilis:D Kuullaan Luxista!



uusi toverini Lotta (koska pics or it didn't happen..)
                                                                        
oikea ainoa syy muuttaa pois Suomesta...






Suunnistuspiste: korkeat talot





Frankfurtilainen sateenkaari sekä mies. Ja Main.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti