tiistai 16. elokuuta 2011

bonjourno

koska jostain syystä en saanu linkitettyy tähän tiettyy versioo Landslidesta suoraan, niin kuunnelkaapa se tästä (:


Tultiin viime yönä Luxemburgiin ja tänään oon esim eksynyt 200 metrin matkalla.. Tiesin että miten pääsen kotiin, mutten että miten pääsen bussipysäkiltä siihen :D haahuilin taas puolisen tuntia (ja tajusin miten samanlaisilta kaikki talot näyttää) mut sit tajusin kattoo bussipysäkiltä karttaa ja löysin kotikadun. Ja sen polun mitä pitkin se matka pysäkiltä kotiin kestää tosiaan n. minuutin. Mutta nehän sanoo että routa porsaan kotiin ajaa ja blabla, mulla on kolme kotia! eli ihan hyvät tsäänssit löytääki eksyessäni..


Mua vähän naurattaa mun oma suhtautumiseni Luxiin. Olin muka niin kovin kotiutunu jo Frankfurtii et nyt oon ihan "yyhhh joku lux! en varmaa juo ees hanavettä ku oon niin turisti ja tää on toinen maa" vaikka oikeesti matkaa Frankfurtista tänne on se vähä vajaa 300 km....... Naja, Ich habe meinem Herz in Deutschland verlassen tai jotain sinne päin, mut joka tapauksessa: Saksa on mun rakkaus ja se on tiietty jo kauan!

En silti valita, tää on tosi tosi kaunis kaupunki vaikka oonki nähny vasta tosi vähän.. Olin niin laiska tänää että ku oltii viety poju päiväkotii nii tulin kans bussilla suoraa kotii purkaa matkalaukut.. Yllättävän raskas homma muuten. Done and done! Huomenna ajattelin olla daredevil ja jäädä pojun vietyäni matkan varrelle kattelee kaupunkii (siis etsimään jotain mistä saa yhtä hyvää kahvia ku Starbucksista, ja ostamaan sortsit. Täällä on kuuma.)

Tänään on taas, tai siis ehkä vois sanoo vieki, ollu vähä sellanen koti-ikävä päivä. Se on sillee jännä, emmä väitä että haluisin kotii, mun on vaan ikävä kotiin. Ehkä siihen vaikuttaa tääki että vaihtu taas tää maa ja pitää opetella juttuja.. No aikaa mulla ainaki siihen on! (: Eräs fiksu rouvanen kirjoitti mun laukusta löytyneessä yllärikortissa että "Homma on jo puoliksi tehty, kun uskoo pystyvänsä siihen". No niinpä niin!


Tässä vielä kaksi (2)  kuva mun h00dzeilta, ja molemmista huoneista ku niistäki on jotku kyselly!
 huomhuom mullei oo kameraa joten iPhone<3
 sydämiäsydämiä!

huone Frankfurtissa, mulla on SÄNGYNPÄÄDYT JOISTA OON AINA HAAVEILLU <3

kotikatu Frankfurtissa

kotikatua Luxissa, huomatkaa miljoonat tasoristeykset!
                                                 loput kolme on Luxin huoneesta, tai sanotaanko kerroksesta.




ps en tajua mitä tälle tekstille tapahtuu ku julkasen tän mut pahoittelut ihmeellisistä värimuutoksista esim!


4 kommenttia:

  1. Ihmettelin miks sun huoneet näyttää kovin oudoilta Saksassa, mutta niistä puuttuu vaatteet lattialta...

    VastaaPoista
  2. niitä on niin vähä mukana ettei niitä saa levitettyy!

    VastaaPoista
  3. ihanan idyllistä! ja hei mites toi vessan koko :--D!!

    VastaaPoista