keskiviikko 17. elokuuta 2011

ulkomaankaupan hyötykäyttö

                     
                                                 bailattii tätä tänää Paavon kaa hehe!

Siis ku lähin tänne mä vannoin että ostan vaatteita sit vaan sellasista kaupoista mitä ei Suomes, tai ainakaa Tamperella (keskustassa) oo (tällöin mukaan voidaan laskea Mango) , mutta nojoo. Pari kertaa käyny shoppaas, ja tididi H&M sieltä koreilee! (paitsi kaulakoru ja rahapussi Accessorize, nii ja Cosmo jostain paikallisesta kioskista) :D  No, jos meen viikonloppuna Frankfurtissa shoppaan nii en osta Henkalta mitään. Ehkä..

Mut siis Luxin keskustas on Luis Vuitton ja H&M vastapäätä toisiaan. Whataaaaa! Uskaltauduin tänää vähä explooraa! Mutta en eksyny koska pysyttelin varmuudeks vaan korkeintaan kahen kadun päässä linja-autolaiturilta.... ;) Miljoonasti kahviloita täällä ainaki on. Ja tosi pieni cappucino + sandwich (eli patonkia jonka välissä kinkkua) = 7 €. Opettelen tässä samalla vähän myös ranskaa, osaan esim ääntää yhden bussipysäkin nimen tosi ranskankuulosesti. Yritin muistella myös että miten lasketaan viiteen ranskaks, koska oon joskus oppinu sen Frendeistä, no 1-3 muistin mutta 4-5 meni vaan Joey tyylillä "fluu, flaik!" :D



Mun oli pakko ostaa sortsit koska täällä on KUUMA ja kuolen muuten! Mun piti vaan tulla kertomaan tää teille.
pusuja!

1 kommentti:

  1. ÄÄÄÄ oon kattonu melkein ihan samanlaista kaulakorua urban outfitterseissa!

    VastaaPoista