maanantai 2. huhtikuuta 2012

meidän kevät on parempi kuin teidän kevät part 2: Luxembourg


   


No ei tämä postaus kyllä tullut ihan heti sillon kun lupasin, mutta tuleepa nyt kuitenkin!
Luxista mulla ei oo kevätkuvia oikeestaan kun tuolta laaksosta, käytiin siellä Leenan kanssa käppäilemässä kun se oli viime viikolla vierailulla. Tää laakso on siis keskellä keskustaa, mutta se on niin syvä ettei sinne kuulu liikenteen meteli kun menee ihan alas! Se on myös ehkä helpoiten saavutettava turistikohde, ja kävin siellä tosiaan ensimmäisestä kertaa nyt Leenan kanssa.....

Ja mua naurattaa toi "joki". Se on ruikku. Älyttömän surkeen kokonen hehehe. No on täällä toinenkin, se on vähän järkevämpi. Mutta silti, surullista.


kyllä, joki..








Huomenna alkaa 11 päivän pääsisäisloma! Porukat lähtee Suomeen, ja me Lauran kanssa lähetään junaileen; Amsterdam - Rotterdam - Bryssel. Mä tykkään! Ja tulee ihan juuri oikeeseen väliin - huolimatta siitä miten sulonen toi poju on, ja miten vähän mullon jäljellä työpäiviä, au pair on nyt vähän väsynyt....

Kun tullaan reissusta, siis sunnuntaina, mulla on vielä 3 päivää lomaa jonka jälkeen 2 päivää töitä, vklp, 4 päivää töitä. Ja sit mä tuun kotiin. Ja mä en oo suostunu ajattelemaan sitä, eilen kun sanoin Emilialle heipat ja menin bussiin, kun oltiin Lauran kanssa hetki höpötelty henkeviä, aloin ajatteleen poislähtöö. Ja eihän siitä muuta meinannu tulla kun paniikki-itkukohtaus bussissa. Joten päätin lykätä sen pois mielestäni nyt ainakin loman loppuun asti.

Tää edellinen viikonloppu oli mun viimenen Luxembourgissa, lähdin viimeistä kertaa yöelämään perjantai-iltana 0:09 yöbussilla. Suoraan töistä, likasella hätäponnarilla ja hätämeikillä. Ja se oli ehkä yks parhaista illoista täällä. En tahdo ajatella sitä kun joudun sanomaan hei Frankfurtille. Luxembourgille mulla on vielä aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti