keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

meidän kevät on parempi kuin teidän kevät part 1: Frankfurt






Meidän kevät on nyt vaan niinkun kesä. Oon ihan juhannustunnelmissa tuoksullisesti! Kesäillat, aah. Pe-ma vietettiin Frankfurtissa, Leenan kanssa oli tyttöjen viikonloppu; tortillailtaa ja kävelyitä Mainilla sekä ZOO!!!!!!! Kiitos murunen vielä kivasta ajasta <3

Katsokaa kuinka kaunis mun rakkauskaupunki on..





tässä mää syön jätskiä MAKSIMEKOSSA ja oli KUUMA
Tässä syy miksi mulla oli kuuma ;))

Ja tässä ZOO!!!!! Olin ihan intona kokoajan. SEEPROJA!! KIRAHVEJA!! PINGUJA!! AAK!




se on tiiraileva mangusti


tän kevään muotiasuste, sen verran colourblockia..





Kuten ehkä huomasitte, siellä oli Madagascarin eläinkaarti hollilla.

Sitten vielä legendaarista currywurstia, vihdoin!!! Oli makoisaa.

Tuolla kun istuskelin lauantaina vanhassa kaupungissa syömässä pizzaa ja fiilistelin alkavaa kesäiltaa, niin ajattelin vaan et miten lujaa voi ihminen rakastua kaupunkiin. Näköjään tosi lujaa.

Part 2, Luxembourg, saapunee huomenissa.
Mulla loppu just työpäivä, eli 9 jäljellä. Siihen päälle  17 lomapäivää Apua.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti