keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

vähiin käy ennenku loppuu


Toisiks viimenen ilta. Tää viikko on sisältänyt pakkauskriisiä, PALJON. Mä tulin tänne lentolaukulla (17,8 kg) ja käsimatkatavaroilla. Mä lähden kahdella matkalaukulla (yht. n. 34 kg) ja käsimatkatavaroilla. Sekä oon lähettänyt 30,5 kg tavaraa jo etukäteen Suomeen. You do the math paljoko oon hamstrannu täällä!!!

No, viime viikonloppu oli viimenen. Ja ihana. Se alkoi perjantaina sushipikniklounaalla Lauran kanssa ja päättyi itkuiseen metromatkaan Leenalta kotiin. Siihen väliin mahtui itkuista kaupunkifiilistelyä ja Leenan kanssa hengaamista. Mä tykkäsin. Nyt mä annan kuvien puhua puolestaan, koska mulla ei ole enää sanottavaa. Huomenna on. Kun teen viimeisen tätä laatua.







Tästä alkaa Frankfurt!













Ps Täytin maanantaina 20. Ja vietin yhdet elämäni parhaimmista synttäreistä. Kiitos siitä kuuluu host-äidille ja lapsille.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti