torstai 13. lokakuuta 2011

ikävöin hetken, ikävöin toisen


Mä tein tänää lasagnee!! Oli hullun hyvää.. Ei siinä ittessään mitään erikoista, mutta meillä ei ollut vuokaa niin tein sen sellaseen pyöreeseen astiaan. HA! Ympyräistä lasagnee.
On ollu joku ihme myöhässä viikko. Maanantaina tulin tunnin myöhässä Luxiin koska junat ja koko viikon täällä on ollu bussit myöhässä, tai siis ne ekat bussit ja jatkobussit sit tietty ajoissa että varmasti joutuu aina oottaan pidemään aaaaaaaaaaaaaaarg!!! Haluun Yariksen... Janne, tänne se.
Mulla oli täällä viikonloppuna kaks tollasta kivaa!!! Me mm syötiin hyvin, käveltiin kaupungilla, kahviteltiin hyvin, oltiin hostellilla, syötiin uudestaan hyvin ja sit otettiin hyvää viintä. Tai siis Arttu tollasena wannabe-saksalaisena espanjalaista olutta. Tai siis Coronaa. Lyhyestä virsi kaunis, kuva kertoo enemmän ku tuhat sanaa ja tässä niitä on paljon!

Pus 

Nähtii Leikkolan kaa ekaa kertaa pariin kuukautee........
Aamupalla. Ei sovi unohtaa käsidesiä!!

Arttua kiinnosti nolla noi mun ja Iidan tilannepäivitykset..............


Mun chicu <3


Nää on nää mun kaverit


Tää on toinen niistä mun kavereista

Steve Jobsin kunnioitus
Mekin yritettiin mutta Samsung
Markan mallia!


Willy-Brandt-Platzin pilvenpiirtäjii



Puiden takana näkyvä tolppa on Main Tower, tai siis sen toi piikki, sinne me kiivettiin! Tai siis mentii 45 sek hissillä..
Mä asun täällä! 

Main ja Commerzbank
Commerzbank
Pilvenpiirtäjii


Mun kaverit tsekkailees mun mestoja




Tämä on mun ehdoton lempikuva koko viikonlopulta!
Kiitos rakkaat hurjasti ihanasta viikonlopusta! sydän.

3 kommenttia:

  1. ...Valmistaudu laukkusi varastukseen toimestani.

    VastaaPoista
  2. hihi voi kuule, se oli mun kaapissa viime viikkoon asti, silloin oisit voinut iskeä!

    VastaaPoista