torstai 11. elokuuta 2011

maasta maahan

Alotus on aina kaikkein vaikeinta ja niinpä se on nytkin. Blogi on luotu siis au pair vuoden kuulumisten kertomista varten ja alotetaanpa vaikka lähtötunnelmista (:

Lähtöön on aikaa noin 17 tuntia ja laukut on kesken. Mutta onhan tässä aikaa.. Sen jälkeen vietellään seuraavat monet kuukaudet Luxemburg - Frankfurt akselilla. En oo vieläkään kunnolla sisäistänyt tätä huomista lähtöö mutta mulla on koneessa 2,5 h aikaa sitä miettiä.. Onneks perhe vaikuttaa tosi lupaavalta ja "tukihenkilökin" on hoidettu siellä päässä jee!


Oon tosi sekasin tällä hetkellä. Oon aina halunnu asua jossain saksankielisessä maassa koska se kieli nyt vaan on yks maailman kauneimmista sanokaa mitä sanotte! Ja nyt pääsen sen tekeen. Mua myös asiaankuuluvasti pelottaa hurjasti. Niinku oikeesti tosi TOSI paljon. En pelkää uusia ihmisiä ja maita, pelkään vanhan jättämistä. Tänne jää kaikki ihanat vanhat ja uudet kaverit ja perhe ja tuttu elämä, mutta jossen mä nyt lähde ni mä en lähde sitte koskaan. Toivottavasti ette katoo mihinkään sillä aikaa! (: Oon myös kovin onnellinen päätöksestä.

Huomenna odottaa monet itkut, onhan niitä tänäänkin jo itketty, mutta suuntana tulevaisuus!
"You can't wait for your life to begin, it's here now."

rauhaa ja rakkautta, kuullaan Frankfurtista!








2 kommenttia:

  1. !!
    Isä olen täällä maailman toisella puolen,
    ja laulan pappadaduda pa duda dapa

    Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestä huolen,
    ja laulan pappadaduda pa duda dapa

    mä oon lauleskellut nyt vain tuota täällä sveitsissä, aivan huisia !!

    VastaaPoista
  2. mäkin tota samaa laulua t. köpis.

    ps. mä just google+ +1sin tän hahahahahahahh

    VastaaPoista